Sunday, May 26, 2024

Wish You The Best

I'm terrified that I'll look back in ten years' time 

And still be holding onto every single memory

While you're holding somebody who isn't me. 

I won't lie, I look for you in strangers' eyes

It kills me you don't even care we had to say goodbye

When I know that it'll haunt me 'til the day I die.

“你说你想带我回去你的家乡,绿瓦红砖柳树和青苔,过去和现在都一个样,你说你也会这样。”


一直很喜欢的这句歌词,是想有一天,能唱给最爱的那个他听,或最爱的那个他唱给我听。


二十年后,依然还是最般配的。

打乱心绪的是,明明这份尘封已久的情感,早就忘得七七八八了,


这份不该再被想起的情感,怎么就在一个晚上全数涌出了呢?


绝对绝对不是嫉妒,应该说反而是遗憾吧。

还是那一句,


“愿你永远安康,愿你永远懂得飞翔,

愿你真的爱一个人,某个人,那个人,而懂温暖来自何方;


我如此坚强,愿我永远善良,

愿我真爱上一个人,某个人,那个人,是不慌不忙,是心之所向。”



#PLSY


No comments:

Post a Comment