Tuesday, July 26, 2016

20


Celebrated advanced birthday with mum's dishes on Sunday. No matter where and how you celebrate, presents and fancy dinner is no longer important. Spend the quality time with family to have just only a simple dinner and lots of lots of wishes are just enough. By the way, thank you mum!

Here comes the 20th year of my life! Family, friends and idols are still the best! Music is still my love! Singer is still my dream! Dream big cause people dies but dreams don't. Fantasy and romance are still my kind. Have courage and be kind. Always stay humble and kind! Face all of the problems and stop being a coward. Thank God I'm still alive!

Touched and warm. Thank you all for the wishes! Lots of love and encouragements! No matter where you are, I have received your blessings and love. Officially 20 y/o! Claim your wish if you saw this post!

To the 20 y/o me, myself and I, happy birthday!

小时候过生日就只想要收到生日礼物,生日就纯粹是为了礼物。后来长大了才慢慢发现,生日礼物其实没那么重要了,重要的是那满满的,温暖的祝福,而我很庆幸地又多活了一年。无论什么时候,什么地方,有没有礼物或丰盛的晚餐,只要有一餐妈妈简单的爱心生日大餐,家人的陪伴及大家的祝福就已满足!无论在什么地方,用什么方式,你们的祝福我都收到了。

人生的‘2’字已开头,人因梦想而伟大,我会继续有着我的梦想,人死但梦不死!学着更勇敢更坚强,让自己变得更好!我会一直走,直到看到世界美丽的尽头!

谢谢你们所有的祝福!我会带着这一份温暖及鼓励,勇敢地向未来前进!如果看到了这篇文章,祝福有上榜的快来认领!

你答应送我三个愿望:

第一个希望你能健康开朗
第二个希望我能更懂体谅
第三个希望我们永远有话讲

其实我不用三个愿望,每一天都有感动值得收藏,每一夜天使陪我祈祷仰望,每滴泪都被你的魔法变阳光。

给20岁的自己:

勇敢、坚强地向未来前进,请拥有一颗低调及善良的心,乐观的面对所有的难题,不要逃避,勇敢地面对所有问题。感觉累了的时候,抱着我们的真心,静静好好地休息。

20岁的自己,生日快乐!



#Officially20

#PLSY

No comments:

Post a Comment